bara hund för hela slanten... står ni ut? fniss

Bjuder på bildkavalkad före efter bilder ohc som vanligt har dom mkt mkt hög kvalite:-(


 å lite gos på vägen från badet till "torken" hinner vi alltid med  ..  å så fin blev jag...

... 

Ni måste väl ändå hålla med om att jag är makalöst DUKTIG på att fotografera hundar! ;-)) Jag blir lika överaskad varje gång...fniss fniss

 så ståtlig han blev... 

å sist men inte minst... ett bad med tovutredning stod på schemat....å jag glömde fota före...
...men så fin blev hon efter... lilla Lilly.

Nu måste jag ut jobba lite på gården

förhoppningsvis hinner jag läsa era bloggar idag

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Så fina hundar!

Postat av: Evelina

aaw det får mig att sakna min hund!

2008-10-11 @ 22:36:52
URL: http://tigerlina.blogg.se/
Postat av: Carina

Lilly ser ut att skratta....så mallig blev hon ;)

2008-10-13 @ 16:04:03
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback