bla bla bla :-)

Har precis kommit in från ett härligt träningspass med hundarna. Lyckades övertala sonen att hjälpa till med kommenderingen.....
Han: - inte kommer jag ihåg allt det där jag ska säga!
Jag: - ja men...suck... säg bara bla bla bla då da så vi får lite störning i allafall

Jag tränar nämligen på att länka ihop färdiga moment till ett tävlingsprogram....  Krutov håller inte hela programmet ohc vi behöver verkligen träna tävlingsmässigt....

Han: - ok,.... Är du klar ? frågar han mig... JA säger jag....
Han: - bla bla bla...bla bla bla....
JAG blev riktigt full i skratt för nog trodde jag att han skulle kunna improvisera lite...MEN han tog mig på orden rejält... Men det blev störning och vi fick ändå bra träning... Krutov höll ihop  till det var 2 moment kvar.... så vi har en del att träna på... men jag fick ju hjälp... så jag ska inte  klaga:-))

vi åt innan hundträningen och nu har lugnet har infallit sig.... skönt... men om 15 minuter ska han vara på ÖN då är det 45 minuter till träning å i TID ska man vara...

Jag följer väl med och går en promenad med hundarna där omkring för att sedan stå å titta på lite träning... det är kul tycker jag.

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Bla, bla, bla på dig! Hi, hi, hi!



Du, håller tummarna för sonen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback