fortfarande bandy:-)

Dagen började efter en hemsk natt, endast 1 timmas sömn.... klockan ringde 02,45... och efter det har det gått i ett med allt vad bandy, matlagning, hänga upp svettiga bandykläder, ( men sonen duktig att göra det mesta själv när det gäller bandykläderna)rastning av hundar, resor, vänta, handla, laga mat igen , och igen... och igen.... vänta och åter vänta... vara nervös som fan... stolt som bara fan,  en vinst och en förlust, sonen mkt bra jobb på isen, rastning av hundar, klämma in 1 timmas vila mitt på dagen... kaffe drickning i massor... å matlagning... resor mm mm

Har precis ätit igen och NU sitter vi och softar... jag ska slänga i kull mig i soffa n och försöka slockna en liten stund... då nästa samling är kl 21,00 , match kl 23,00... hemma kanske runt 01,00.... Men före 21,00 är det dags för lite mat igen något enklare denna gång... viktigt att fylla på sina depåer....

Ulf var snäll och tog med sig mina hundar nu... så jag ska kunna vila lite annars hade de KRÄVT mig på en riktig motionstur nu....

 här är det halvtidsvila kl 06,30 i morse, killarna lyssnar på vad tränaren säger...

härliga killar...

ha en bra kväll... det ska vi ha... på bandyplan.


Kommentarer
Postat av: Carina

:o

Skitt...jag blir slut av att bara läsa om ditt dygn.

VILA....när gör du det :/

Tur att min raggsocka inte vill vara med på bild, annars har du fått sett en klippning du aldrig sett för ut :D

Postat av: Kajsa

Ojsan, hur orkar ni? både du och spelarna lär ju vara slut i en vecka framåt.

2008-10-26 @ 13:50:49
URL: http://ashima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback