höstfin

   
En underbar golden tik som ville bli höstfin:-) Vi badar och torkar och klipper lite i, under tassar mm. klorna får sig en omgång också....
Tyvärr glömdes det bort a tt fota FÖRE och EFTER.... Hennes fina färg kom fram och blev så fin i pälsen... en riktigt goding.

Dagen idag har bjudit på en del jobb men nu är det kväller och jag ska skynda äta lite för att sedan följa med sonen på träning.... tänker ta med hundarna så kan jag träna lite på parkeringen... å gå en promenad.

Sonen har varit duktig och hjälp mig  med hundarna idag...  han tog med dom till skogen för en promenad... så skönt, tack :-)) för hjälpen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Har du fullt upp alla dagar?

Postat av: Carina

Så mysig...det är min sons favorit ras ;)

2008-10-27 @ 22:13:04
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback