I dag måndag igen, härligt.

Datorn strulade igår på kvällen så jag kunde inte blogga eller göra ngt annat kul.


Gårdagen hade jag tänkt dokumentera med en del bilder men vad blev det? inget... pust.... hade med mig telefon hela tiden men kom jag ihåg och foto ngt -så klart inte!

Hade blivit inbjuden som instruktör till en
Rottweiler uppfödares kennelläger. Jag skulle hålla i tävlingslydnadsbiten. Det var jättekul att bli tillfrågad- det tackar jag för ! -
Många trevliga människor och hundar framför allt. Hoppas någon tog lite bilder som man kan få lägga ut här på bloggen:-)

Under tiden jag jobbade så hade sonen en träningsmatch i arenan.... NU börjar det:-))))) (bandyn !!! om ni inte hängde me) De mötte Örebro... å kan tala om att det kändes i kroppen att INTE kunna följa med och hjälpa till... men jag jobbade gärna också för den delen:-) just nu har man ju så himla roligt jobb.

Sonen gjorde tydligen mycket bra i från sig ... han gjorde 2 mål för dagen  (bilden är gammal). Laget vann med 5-3 en mycket rättvis seger.

Lite senare på eftermiddagen hade han en träning med Hälsingelaget.... även där gjorde han bra i från sig... så vi får se OM han blir uttagen till Hälsingelaget i vinter.

Ha en bra dag...NU ska jag jobba:-))

Kommentarer
Postat av: Jessica

10 000 tack för tipsen i dag på kennelträffen ! De är guld värda för mig !!

Postat av: Carina

Nu läll..blir det mycket bandysnack på mitt jobb...suck ;)

Kul när det går bra för kidsen....hoppas verkligen han kommer med i Hälsinglaget.

2008-10-13 @ 16:06:53
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: ejmis

Precis...teknikens under =/

2008-10-13 @ 18:53:23
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback