kväll

ja happ å vad ville jag då... inget speciellt antar jag.. bara prata av mig... rappakalja som vanligt...

Dagen har varit bra, började ju katastrof då jag var uta n kaffe som tidigare nämnt... efter det slängde jag mig i bilen för jag skulle ha djurprat (hembesök) ... startar bilen och hade glömt vart jag skulle... Tar fram boken där jag bokar alla arbeten...  står ingen adress... ??? !!! men men .. tar faktiskt flera herrans sekundrar :-) innan jag upptäcker att jag ska vara hemma i stallet och ha djurprat.... det var nästa vecka jag skulle i väg på hembesök...

Tur jag inte hann iväg fniss fniss

Å min snälla mor kom med en hel termos med kaffe vid 11.... å gud så gott....slurkade nog 2 stora koppar på en gång tror jag...fniss

Dagen fortlöpte bra så inga mera tok från mig.

Hundarna tog jag ut på en cykeltur för att sedan slänga mig i duschen och rusa ner till ön för matchsekreterar utbildning... den årliga....

Nu vill sonen att vi ska spela kort...så jag gör väl det... ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Carina

Det blev kvällens sista fniss....tur du inte for.. ingenstans ;)

Hoppas att din dag börjar lite lugnare i morgon...själv ska jag på en utbildning i Bollnäs..om huvudet vill :/

Postat av: Carina T

Ja i bland så kan det "surra" till sig i knoppen ;)



Kramisar!

2008-10-14 @ 23:48:42
URL: http://ozzyeddie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback