tidig morgon :-))

Sitter här och klockan är 03,27, har varit uppe sedan 02,45...
Har varit ute med hundarna för de vaknar ju och vill med upp när jag kliver upp....rackarns morgonpigga de är.

Jag och sonen har ätit frukost, eller vad heter det vid den tidpunkten?...
Det är snart samling vid ÖN... för bandy ....  matchen går kl 06,00 i Bollnäs.... måste ju upp i tid för att hinna ÄTA före match...

Nä ... Nu ska jag dricka upp mitt te och borsta tänderna

nu håller vi tummarna...

Måste bara få tala om
Daniel har kommit med ett ELIT läger för P15... en första uttagning till P 15 Landslaget... tuff uttagning och i hans grupp är det 37 killar....
Han fick brev igår....

Grattis du har blivit ....bla bla bla
så kul för honom


nä nu måste jag dra

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Hoppas att ni hade turen på er sida idag!

Hade jag vetat att du var uppe i svinottan hade vi kunnat språka lite!

Postat av: Anna

Men så kul....härligt med bandy...bästa vintersporten..ha det bra på eller bredvid banan..heja grabbar friskt humör...oj oj oj oj oj oj oj jag sjunger lite :)

2008-10-25 @ 08:34:48
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: ejmis

Det var en hemsk tid att kliva upp på.

2008-10-25 @ 14:01:23
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback