fy på mig

Måste erkänna... förlåt min anna... jag glömde säga att det är HON so m tagit vinterbilden.. inte meningen...  Har ju använt den tidigare.. men inte menignen att glömma dig den här ggn ...Här kommer en länk till annas blogg 

Jag har pratat med support och de kan inte fatta varför vissa inte kan komma in på min nya hemsida.... den gamla finns kvar med uppdateringarna krånglar så jag har nästan gett upp hoppet om den... Den nya är ju för mitt företag
Kats & Dogs...  flera som frågat om jag inte kan lägga ut länken här... för de kommer inte in... mkt konstigt tycker båda jag och support... Ngn kom in... men knapparna fungerade inte...

Jag säger bara en sak... TEKNIKENS UNDER

Dagen idag har bjudit på 1 klippning på en liten prinsessa...:-) (zitsu/ Lasaapso...stavning ?ingen aning... )och en trim och klippning på en cocker kille... båda tog jag kort på före... och lilla prinsessan hade så svårt att vara still efteråt så bilderna går itne att använda.... och cocker killen som var så still och fin... han glömde jag ta en bild på efteråt... Vad matt jag blir...fniss så tyvärr kan jag inte bjuda på ngr före och efter bilder...

Eftermiddagen bjöd sedan på ett djurprat...

Och efter allt jobb... så blev det en  härlig timmes promenad i skogen...SÅÅÅÅ skönt !!!

Vad har ni gjort i dag?

Kommentarer
Postat av: Mia

Tror du det kom nån målare idag som han hade lovat?????????



Nä, just det!

Postat av: lasse

Hej!

Om inte knapparna fungerar beror det på att JAVA inte är installerat.

Gäller alltså de som besöker din sida och inte får knapparna att funka.

Finns att hämta här: http://www.java.com/sv/download



Lycka till.

2008-09-17 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback