oj vad tiden går fort

säger man,... men jag tycker den rusar fram.

Veckan har inneburit en del jobb, snabba beslut och hämta grejer i Morgongåva.... Fredags kvällen tllbringades i stallet med ulf, anna syrran och erik, kalle och pontus... vi städade, flyttade möbler hit än dit... till slut blev vi nöjda... de två trimborden saknas ännu men jag har gjort ett provisoriskt trimbord så jag ska nog klara mig så länge.

Kvällmaten som bestod av hämtmat från Pelles intogs i "stallet" och med lite svag musik i bakgrunden så kändes det så bra:-)) gött... Tack alla för hjälpen.

Det var lite svårt att gå därifrån faktiskt men jag var tvungen. Jag skulle in och städa inne också å det var ju inte lika kul fniss... men dammsugarn gick runt här i hundra knyck tror jag... man ville ju göra kväller ngn gång... så när klockan var närmare 22,00 så äntligen.  Ett glas vin i handen och jag kände mig riktigt nöjd:-))

Lördagen innebar jobb, roligt jobb... Jag hade kurs i klubbens regi här hemma. Det var tävlingar på klubben så vi kunde inte vara där ... Jätte kul att få inviga min nya lokal med ett gäng underbara hundmänniskor och hundar:-)) Vi tränade och pratade hund från 09,00 till 16,30 tror jag klockan blev.

En skön avslutning på den dagen då ulf hade maten klar när jag kom dit...tänk er... bara att sätta sig vid matborden och börja äta.... härligt:-))

Dagen idag kommer gå i hundarnas tecken det med... men inte med mina egna... det blir kurs i dag igen.... denna gång på klubben... har tänkt lägga upp det som i går... så kul så kul

nu får ni ha en jätte skön söndag:-))

Kommentarer
Postat av: Mia

Full rulle hos dig! Men du verkar trivas med det L

Postat av: Carina

Vooov...vad jag är nyfiken på ditt trimm nu :)

2008-09-07 @ 12:55:12
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback