underbara dagar

får man må som en prins? Så känns det just nu...bara å suga på karamellen eller hur:-)?

Mycket givande dagar med hundar och deras mattar eller hussar.... hundarna är så otroligt underbara å jobba med...

jag strävar på att försöka fota före efter bilder men några har jag fått slänga för de är katastrofa... jag bjuder här på ngn jag fått idag...hm ...före
 å efter ... fin bild va? å detta blev den bästa...fniss

före  å efter  ännu ebn kanon bild... jag blir matt...
 här är en efter bild... glömde  å fota före.... suck... ibland känner jag mig nog lite surrig och gaggig... hur fasiken kan jag glömma det...

Här kommer lite härliga höst bilder:-)

... härliga höst...  å mera höst
ännu mera
sist men inte minst... sonens födelsedags tårta:-))  från gårdagens kalas....

Idag har dagen bjudit på underbart väder.... härlig hundaktivitet med grannen å kaffe termos.... klipp/trim flera,... å hundträning..... sååå himla bra dag:-))

må gott ni med

Kommentarer
Postat av: Carina

Men gud så underbart att få jobba med

vovvar hela dagarna, va mysigt det måste vara!

Postat av: Anna

Vad härligt....du är ju så duktig...m mmm det har Ranakn sagt så det så...då är det så...o jag ser ju mycket hundar o hemgjort äppelvin...nä nu tramsar jag...härliga höstbilder...du bor ju som en prinsessa oxå det vet jag..o så kommer du från härliga Vimmerby...kan ju inte bli bättre...kram från Anna..snart kommer min väninna till mig just från Vimmerby...det du

2008-09-25 @ 20:16:50
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Carina

Det är riktiga må bra dagar nu ;)

jag riktigt hör ditt kvitter över ditt nya yrkesval.

Men vem skulle passa så bra som vår Katts.

2008-09-25 @ 20:18:45
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Mia

Jo, men nog syns det skillnad på vovvarna ändå???

tycker mig ana en positiv ton i inlägget, du verkar må jättebra! :-))

2008-09-26 @ 06:34:16
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: soffie

Å vilket roligt jobb du verkar ha,hoppas bara hundarna inte biter dej..

ha en skön helg

2008-09-26 @ 16:17:47
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Tänk du skrev precis vad jag också tycker om huset där doktorn jobbar! Inuti är det precis lika fint!

Vilka härliga ulltussar du har hos dig! Spelar väl ingen roll hur fotona blir, fantasi har man ju!

Ha en lika härlig lördag nu, fast här är mulet o grått ute nu!

2008-09-27 @ 08:02:14
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback