klas klättermus

Ja det här gjorde vi i kväll... med bandykillarna.. jag var ju tvungen att klättra med.. inte så illa av en gammal tant ;o))
Å detta är bildbeviset att jag faktiskt klättrade... gick mkt bättre än vad jag trodde... men oj så jobbigt för underarmarna.




Efteråt vräkte jag i mig fika... så gott så gott
 
  ända dit upp ... högt vare...

I morgon ringer kl 04,30 hemska tanke... bilen åker 06,00 ... jag ska till Morgongåva till trimskolan. 2 vidareutvecklingsdagar med en del nyheter inom hunderiet... kul kul

Men det blir lungt på bloggen ngr dagar... hare bra

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Tjena! Hoppas resan gick bra! Lika bra som med klättringen, hua!

Ebbe o Lisa, vad kul! Grattis!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: ejmis

Oj, jag skulle inte klara det där med min svindel...jag fick hålla mig till det smaskiga fikat ;)

2009-04-02 @ 19:16:34
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Christina

Den där klättringen skulle jag aldrig klara av. Härligt med utbildnigar, ha det gott.

2009-04-03 @ 21:49:27
URL: http://mammastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback