Med kameran I fickan...

blir det inga kort tagna...suck... på grund av det så fick jag inga bilder på de 2 underbara katter som jag pratade med idag. Tack matte Linda för förtroendet. Alltid lika underbart med djurprat. Man vet aldrig vad som kommer.

( kl 06,40 ) Så här började dagen idag, förutom migrän liknande huvudvärk,.... suck... det snöade.

Bjuder på en härlig bild som anna tog när hon lekte med min kamera



Nu följer lite före och efter bilder...

Så himla himla underbar start på dagen då jag möter dessa goa vovvar... de "drar" husse in i stallet, och blir jätte glada av att se mig...hm .. jag sätter mig på knä och av Lisa får jag värmande pussar i ansiktet.. de är så glada så... tyvärr blir mina hundar lite avis så kocco surnade till lite...fniss hon som är så tyst annars började morra och skälla..fniss fniss gammel"tanten" börjar på med olater tror jag...fniss

Ebbe före
 å efter... med fina pojk rosetter
Lisa före  å goa Lisa efter med egna valda rosetter... jo det är sant... finns vittne... jag plockade fram ena rosetten efter den andra i alla tänkbara flickfärger med glitter och pärlor i... hon bara nosade och tittade...   men så jag tar fram ett par blågröna... å vips tog hon dom direkt i mun... de här ska jag ha! härlig va !

 Athena ville bli vårfin  å visst blev hon fin.

Mera godingar ...
Molly ville bli rakad... hon gillar inte att bli trimmad  å efter

Diezel före, å efter enbart putsning och bad

Här en äldre herre... så snäll så snäll
 blev som sammet i pälsen efter 

Jag är en frukost människa, jag äter alltid en rejäl frukost med blåbär, hallaon, flingor, linfrö mm mm Men runt kl 9,00 SKRIKER min mage efter kaffe och en grov macka.....  för det mesta blir jag sittandes så här...
 sittandes vid trimbordet... antingen får hunden vila lite medans jag äter, eller faktiskt vara med i knät...fniss... eller om det är lucka mellan 2 hundar... eller så brukar en del vara under tork... så då sitter jag där med hunden och blåser samtidigt...  fina muggar va? de är en gåva från min Maria i vimmerby...

Sedan rullar dagen på, ena dagen är inte den andra lik... ibland hinner man äta lunch och vissa dagar inte...  men huvudsaken jag får frukost och 9 mackan så räcker det väldigt långt...

Om ngn undrar om huvudvärken... jo tack jag har den än... ska nog slänga mig i kull i soffan... men jag skulle gärna vilja läsa era bloggar för det har strulat i flera dagar så jag har inte kunnat besöka er...

å ang strul... jag och teknik... suck... har köpt trådlöst modem mm så sonen kan få flytta datorn till sitt rum... fungerar så himla bra här på kontoret KANON... men flyttar vi det till hans rum... fin uppkoppling men kommer inte ut på nätet ??? hm... flyttar tillbaka allt igen... fungerar klockrent ???  testar igen hos honom..fungerar inte ??? kontoret...klockrent

Hur fan kan man ha full uppkopplings signal men kommer inte ut på nätet?? De på data affären kliar sig i huvudet i allafall... Någon som kan förklara ?! fniss  jag blir jäkligt trött i allafall... jag som har längtat så att kunna få ge det till sonen... datorn i hans rum så han kan få vara lite för sig själv.... å så blir det pannkaka...  suck

Kommentarer
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

Tack återigen för hjälp med hundarna.. Du kan tro dom sträcker på huvudena i kväll... luktar ljuvligt gör dom också!! kan tro att du fick "pussar" av Lisa. Kram från oss fyra.

2009-04-16 @ 20:57:17
Postat av: Carina T

Söta bilder på dina stamkunder ;)



Kramisar!

Postat av: Carina

Lenas små älsklingar hos dig igen :)

En krullig gullig Dizel...vilken kille.

Mys på hos din vän du ;))

2009-04-17 @ 19:51:02
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback