Mera påskägg blir det

Efter en tuff start på veckan med arbetspass på 11 timmar ena dagen och 14 timmar i går så infann sig våren med dess kraft... fick sådana vårkänslor i morse så här skulle det städas innan första kund i dag :o) så fint så fint blev det...


  Här en stilig cairn terrier som inte trimmas utan klipps, han har problem med klåda mm.. så stilig så blev han. och så glömde jag att fota när han fick påskägget... synd..

Här är en annan kille hela 15 år gammal som blev så glad så glad över sitt ägg... han försökte bära det men kameran hängde inte med så jag fick ingen bära bild fniss så gullig så
  så här såg han ut före bad och tovklippning ( gick ej att utreda)
   å så här såg han ut efter

Fick ett tack sms från taxens matte... han hade blivit så glad och stolt över innehållet..... för jag sa att de fick öppna det före påsk;o)) ... vad som är i?...NÄ inte än avslöjar jag det... det är ju flera som kommer hit... fniss



Härliga dagar och våren verkar äntligen ha kommit hit:o) underbart. Jag har gjort kväller i trimmet... ska förbereda mat, städa inne och sedan i kväll har vi avslutning med banydkillarna... förhoppningsvis kommer lite bilder på det.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilka lååååånga arbetspass!

Postat av: Margaretha

Det verkar vara ett helmysigt jobb du har.....

Fast finns det inga argsinta kunder som morrar åt dig???? fniss....

Tänk så glada och stolta dom blir för sina ägg....kul idé det där...

Kram

Margaretha

2009-04-01 @ 18:32:23
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad mysigt!

Man önskar verkligen att alla hundar (och katter med förresten) finge uppleva att hamna hos dig!

Härligt med påsk-äggen.....

Sånt får inte ens jag ;-)

2009-04-01 @ 20:22:51
Postat av: Lasse

Vad mysigt!

Man önskar verkligen att alla hundar (och katter med förresten) finge uppleva att hamna hos dig!

Härligt med påsk-äggen.....

Sånt får inte ens jag ;-)

2009-04-01 @ 20:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback