lycka

så otroligt härliga dagar med så mkt kunskaper iproppad i hjärnan.. får det plats mer? nä men tar man bort lite av gammal skit som ligger där så kanske kanske man kan proppa tanten full med nytt :o))

Har tränat en hel del så man är alldeles färdig när kvällen kommer... vi fnittrade åt ingenting och sängläge redan kl 22... det är sant...  vi hade laddat kvällarna med umgänge, hundsnack och lite vin men se det var det ingen som orkade..
så SÅÅÅÅ  fulla och lärorika dagar har vi haft det.

Har tyvärr inga bilder på min egen träning och ingen annan heller för då gick pennan så bläcket glödde...fniss.. Men vi mötte verkligen våren och kolla här:
SER NI ?!


GRÖNT GRÄS...  så häftigt... fniss vi hade grön gräs under fötterna....
å blåsippor...:o)))




 godis dag 2 på eftermiddagen var ett måste för mig om jag skulle kunna behållt skärpan... socker socker socker...suck och kaffe kaffe kaffe...

Men ser ni hur härligt jag haft det .....
Man ville nästan inte åka hem... att träna hund så här det är för mig stor LYCKA... då känner jag mig riktigt lycklig.
Är man störd i hela huvudet eller ?...
Men att få vara med Svartbergs å träna, se hur de löser ena problemet efter det andra...  vid ett problem som de löste kom faktiskt mina tårar... att se efter 2 dagars tränar ett ekipage få till något som helt omöjligt före kursen...
man kommer i ett lyckorus... att få vara med å se utveckligen ... oj vad jag börjar svammla på med det bjuder jag på...

Något annat som gör mig riktigt lycklig är ju barnen... fniss... här kommer tårtan från annas kalas... barnsliga jag fixade serpentiner och smaskig tårta...  Tårtan är från Sommars... mkt mkt god


Nä nu måste jag slita mig härifrån... har flera härliga bilder både på hundklipp och blåsippor Men plikten kallar och en kopp kaffe först...

Jag måste städa, skura altan och olja in den. Jag ska förbereda min lydnadskurs som jag har i morgon... umgås med familjen... och softa lite... hinner inte blogga...  oj oj har 3 djurprat att renskriva... 
Nä nu låter det som jag beklagar mig... men det var inte meningen...

Ha en jättebra helg... hoppas jag kan titta in till er snart... för att se vad för roligt ni har gjort.

huj

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad roligt med läger och härligt med våren. Det dröjer nog inte tills vi har grönt gräs, hoppas jag. Men bara man slipper snön är jag nöjd :).



Ha det bra

//Emelie

Postat av: Anna

Hejsan.

Vilka dagar du har haft =) avis hi hi

Tack för gratulationeran (både på bloggen och telefon).

Visst var de fint "bling bling =)



Ja nu börjar kurserna igen =) hoppas jag kom med på tävlingslydnads kursen?!. =)

Kjam Anna Roos

2009-04-26 @ 11:00:58
URL: http://roosarnashemsida.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback