trött fredag kväll med krokar och vin

Veckan som gått har varit tjuvtjockt med djur,... jättekul... måndagen gick ju bort då jag och krutov var i västerås...
Det har varit en mängd olika raser och det är fasiken så himla kul...vilket varierande jobb jag har.
En hel del djurprat också har det varit.


 efter
  efter
 å så fin 
 å så fin efter bad och lätt frissering 
 å så fin med sin nya frissyr
 så skönt med ett  rengörande bad, arbetet tog närmare 3,5 tim med bad, torkning och borstning
 ladugårdshunden nu i en lättskött frissyr

glömde ta före bild på den här bordercollien,.. men spana in allt hår jag fick bort... och han har inte kommit i fällning ännu... jämför med byrån i bakrunden...
 å efter denna hår hög... så fin

nu ska jag sätta mig med ostkrokar och ett glas vin... det tycker jag att jag är värd.

I morgon väntar en tävlingslydnads kurs.... och alla ni där ute...glöm inte bort massagekursen :o))

Kommentarer
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

Tack återigen för hjälpen med hundarna. kram lena&ulf.

2009-08-31 @ 08:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback