1 vecka

Varje dag är en befrielse... låter hemskt men så är det.

En befrielse att slippa se Krutov ha ont. Slippa allt pass, slippa all rehabträning mm mm 

Det har gått en vecka nu.... jag fattar inte att jag har lediga kvällar... jag kan sitta på arselet och ta det lugnt ... ja lugnare i allfall...
Det är tyst och stilla i huset trots att man har 2 hundar... vet inte när jag hade det sist.
ALLT är så mkt enklare... det säger inte lite om hur stackers krutten hade det... och jag... eller vi allihopa.

Det ska vara roligt och vara hund !!! Det ska vara roligt att ha hund också !!!

Dagens hundar kommer så småningom... orkar inte just nu...

...sover katastrof som vanligt... men för det mesta kan jag leva med det... just nu är det lite slitet för kroppen...

Men har glömt och berättat ... i fredags ringde en hundkompis... vad gör du kl 12 idag... Jag kommer med fika... har sagt till grannen din också...
Så vips satt vi 3 och fikade i trimmet... lussebulle, winebröd och pepparkakor med julmust och kaffe...  mums... å tusen tack för fikat !!!..


nu måste jag sluta... känner att det är risk för rappakalja ... fniss

go kväll

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Mmmm kan tro att det är lite dubbelt det där..men ändå skönt att slippa allt eländet..hmmm...du sover så dåligt..det är inte kul alls..man blir så orkeslös av det..jag hoppas du snart kan koppla av och hämta kraft på nåt vis..kram kram från Anna

Postat av: Kajsa

Tycker om att läsa din rappakalja ;)



Du Kats, glöm aldrig bort dig själv. Du är viktigast i ditt liv!

2009-12-14 @ 19:23:18
URL: http://ashima.blogg.se/
Postat av: soffie

gillar med att läsa det du skriver:O)

å jag sover med dåligt kan ej skylla på fullmånen vet ej vad det är,så jag lider med dej för sömn måste vi ha,

2009-12-14 @ 21:59:34
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Oh vännen...har läst ikapp lite...jag beklagar verkligen...får en klump i magen...men Krutov har det bra nu.

Styrkekramar!

Ragnvi

2009-12-15 @ 07:09:39
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: maria

tjoho i stugan...

tack för fikat idag.fniss....

så kul att få träffa casper med sån fart,å cocco som tigger så fint å vill sitta i knät..

kram från oss..

2009-12-15 @ 17:34:40
URL: http://mallenutt.zoomin.se
Postat av: Carina

....åååh, jag som vill höra lite rappa kalja ;)

Insikter är bra....Krutte gubben ville mer än hans kropp orka.

KRAMEN

2009-12-15 @ 23:05:29
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback