jahaja jahaja

så var den mysiga middagen över...suck

Här har man gjort till sig för mannen i huset ( tonårssonen alltså) med planka, tända ljus, vin åt mig och cola åt honom... vips så hade tonåringen slevat i sig plankan, eller ja... hm det som var på plankan förstås... sedan ville han gå ifrån bordet...

Jag lite tafatt... Men men ?  kan du inte sitta kvar och hålla mig sällskap och prata lite?....
ok svarade han... la sig på golvet med hundarna och gosade med  dom i stället...

JA JA man får vara nöjd med det lilla... kompisarna via linan drar mkt mer än en prat glad morsa som bara svammlar på som kvinnor kan ...fniss fniss så 3 minuter senare hade han även lämnat hundarna...

Ni som har tidningen ljusnan... där finns en serie som jag inte minns namnet på men det handlar om en tonårspojke och hans mor och far...suck...fniss... så sant så sant... he he

 Kocco nos... när jag ser hennes nos tänker jag direkt på pigan Lina i Emil... hennes kommentar vid husförhöret... - måste vara allt marit att få till krumilurerna i örat... suck ja... varje hunds nos är alldeles unik... som ett fingeravtryck...
  

visst är det en mäktigt vy...


Kommentarer
Postat av: Anna tassar in

Himmel ja men du man ska alltid ställa upp på barnen ..men tvärtom är inte så noga..så är det ju..jag kan ha bestämt saker här med mina barn och vips så kommer ett telefonsamtal och plötsligt är dom borta..ha ha...men så ska det väl vara..antar jag..



Nu har jag vin i glaset och skålar med dig..jag klurar på vad du heter..Kats..hmmm Kartrin nääe..Katarina..no..jag vet inte..ska se..du ser ut som en..vadå...ja men..som en..himmel jag vet inte..jo..Karin...där har vi det :)kram på dig Karin från Annapanna

Postat av: Plogflickan

Ja du om man börjar fundera hur nosen funkar oxå, vilket mästerverk! :)

2009-12-20 @ 14:30:20
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: maria

va fräna kort...nosen va härlig...

syns i morgon

2009-12-21 @ 18:13:36
URL: http://mallenutt.zoomin.se
Postat av: Emelie

Så himla fint kort på Qasper :).



Vill Önska er en riktigt God jul och ett gott nytt år.



//Emelie, Siri & Bita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback