Krutov är nu med Storebror Fhelix...

I går var en tung dag... fick ett paket på posten... det visade sig vara älskade kruttebus.. som kom hem..


Om ngn tror att jag är känslolös bara för att jag visar upp ett glatt yttre och inte skriver om honom, jag vill sällan visa,... jag väljer att hitta det glada i livet... jag väljer roliga saker att göra mm tills den dagen det inte känns lika jobbigt... jag tror heller inte krutten skulle gilla att jag satt och mådde dåligt. Vi alla visar vår sorg på olika sätt och bearbetar den på olika sätt också.

Men här några goa hundbilder

  

Kommentarer
Postat av: maria

sååååååå söt casper är,vilken nos han hade i linsen,fniss....



skönt att du "fått hem han"

kram från oss i kallaste hålan på jorden,känns det som nu!!!

Postat av: Carina T

Man måste få göra de roliga sakerna när man går igenom de du gör/gjort, hur skulle man orka annars.

Du har han alltid inombords hos dig och dom glada stunder ni haft kommer du bära med dig hela livet, dom kan inte tas ifrån dig ;)



Kramisar!

2009-12-18 @ 11:25:30
URL: http://ozzyeddie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback