kallt kallt kallt

SÅÅÅÅ kallt -21 i dag igen... nä nu får kylan ge sig...

Det är lungt i trimmet... endast problemlösning och djurkommunikation... i eftermiddag blir det klippning i allafall...

I går var det bandy hemma. A laget mötte Broberg... MEN jag valde att stanna hemma... lyssnade på kroppen,.. den var så trött och kylan gör att den är ondare än vanligt... ont överallt... trist men det var skönt att sitta i soffan... ja okej då... jag halvlåg... tittandes på det okända och drack te...

å så nickade jag till lite i mellanåt... kom i säng vid 22 och somnade nog ganska så på en gång... sov hela natten IGEN... helt sjukt skönt... trots att det är fullmåne ... skönt att kroppen inte bryr sig om det för en gång skull... :o))
Nu har jag sovit bra i flera nätter... det har nog inte hänt på flera herrans ÅR...... får jag sova så här blir jag nog en
" järn lady " fniss fniss...

nä nu ska jag renskriva lite djurprat innan nästa kommer...
försök å ha det bra i kylan


Kommentarer
Postat av: Anna

Aha lite Margreth rent av då..nä..bara lilla goa Kats tror jag..men så kallt ni har..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback