som vanligt rusar tiden fram

å jag hinner ingenting känns det som... dammtussarna är stora som dammråttor numera... dagen idag har varit extra stimmig då allt har tagit så mkt längre tid är det brukar göra... ett besök hos optikerna med sonen... beräknad tid 30 min tog 1,5 timma... en hund som tog 3 timmar förra ggr jag gjorde honom tog 4,5 timma denna på grund av tovor....
så har hela dagen sett ut ...fniss...

Träffat camilla och magen så fin så fin... inte många veckor kvar nu så får Nora och Teo en liten en... å mormor anette träffade jag också... alltid kul att surra lite :o)

Senare träffade jag Sussie...fniss alltid lika fnissigt... å Per ... det är ingen lill per längre... När vi umgicks fanns det flera Per å flera annor.... så det fick bli lill per och stor per... lill anna, mittemellan anna och stor anna... så ... så löste vi alla annor och perer...

Har försökt skruva ihop ett glas skåp som är köpt på IKEA... å det GICK INTE !!! fan i hel... så nu får jag ringa dig och höra hur de kan lösa det för mig..... jag har ingen lust att åka 30 mil för att byta grejer... Å jag som ville ha det klart NU...

I morgon väntar Daniels slutspel... de kom ju 2 a i serien endast 1 poäng efter ledaren... å ni som läser min blogg vet ju om den där matchen där domaren missade tiden med 11 sekunder ohc motståndarna gör mål 11 sekunder över tiden... å vi förlorar den matchn... hade det blivit oavgjort så hade vi vunnit serien...fniss.. men nu väntar slutspel både lördag och söndag... en tuff helg väntar...

Jag är så trött och slut... nacken värker... har pratat med optikern men jag fick ingen dirket respons om det är glasens fel eller orsak  till värken... ska prata med en annan optiker nästa gång sonen jag går dit... 2 veckor....

Nä nu måste jag slänga mig i säng... ska upp igen kl 06,00... hela veckan har varit tidig... å hela helgen blir det det... så god natt med er och ha en bra helg..


snark

Kommentarer
Postat av: Christina

IKEA möbler kan vara lite kluriga att skruva ihop, men har man gjort det några gånger så blir det lättare och lättare det är ungefär samma ihopskruvningssystem på alla. Hoppas du fick ihop de, ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback