Jobbigt att bänkidrotta, speciellt med feber

... trots däckad med feber, hosta och snor mm så måste man ut om man har hund...

Jag har knaprat alvedon och ipren... väntat en stund och sedan ut med hundarna.... jag gjorde en uppletningsruta i hagen.... fick hundarna plumsa i snön.... för det har kommit hela 40 cm alla gånger....

Å jag... jag blev helt slut....  hundarna ganska så nöjda...
Maria kom förbi... tackar inte nej till lite hundträning... tacka vet jag alvedon och ipren... de gör undeverk i allafall för en kort stund... man får lida lite efteråt men just då är det värt det.

in i soffan för att vila lite,... tog en bok... JO DET ÄR SANT,... jag tog en bok ,... läste 3 sidor sedan fick jag nog... en mkt bra bok men jag kom på mig själv att fundera på annat så det var bara å lägga ner boken....

Mkt sport på tv hela dagen ,... kanon när man är dålig....... Sverige vinner VM i bandy.... super super super super :o))
Men ack så jobbigt att sitta i soffan och sporta... svettigt värre å tänk på att jag är sjuk...

Å sonen står på skridskor och försöker hjälpa sitt lag i en borta match mot rättvik... han har ju legat i över veckan.... är inte riktigt frisk ännu men nu kunde ha n inte låta bli och jag förstår honom... han fick spela back idag... en inte alltför jobbig pos.... men att spela för P 16 i morgon förbjöd jag honom... nä så frisk är han inte... höns morsa... ja så klart :o)
Är tänkt att han ska räcka i många år vetja fniss

Älskar sånt här väder det är så himla ljust ute när det är mörkt ... när det snöar så här så lyser hela himlen upp och man skulle kunna gå utan pannlampa och utan att bli mörkrädd... det gillar jag. Synd man är för dålig för att gå...
Synd om hundarna som inte får sin dos av promenad...  men så är det.....

Nä dags för mera alvedon känner jag.... gonatt

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag är ganska övertygad om att du har rätt om hundrasen. Ha det gott, kram

Postat av: Carina T

Vill gratta er till 1:priset i går!



Men att du ska behöva bli sjuk igen, tycker du nyss har varit sjuk. Krya på dig!



Kramisar!

2009-01-25 @ 23:26:06
URL: http://ozzyeddie.se
Postat av: Diana

Usch då, krya på dig!

Och jag är övertygad om att dina hundar alltid annars får den motion de behöver, så du behöver inte få dåligt samvete för att de inte får lika mycket nu när du är sjuk.

Blåser lite friskhetsvindar åt ditt håll!

Kram Di

2009-01-26 @ 17:13:04
URL: http://dianahagel.wordpress.com
Postat av: Carina

Men Kats...ta det lugnt nu :/

Grattis till en läcker buckla :)

2009-01-26 @ 22:24:59
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback