....vad gör det...vi har ju semester

Torsdags morgon startade vi 30 minuter senare än vad jag hade planerat... men vad gjorde det...VI har ju semester :o)

Sonen och jag drog till den stora stora staden (stockholm)... vi ville besöka slottet, wasaskeppet mm... efter 5 minuter av den första dagen... så tyckte sonen att han hade fått nog av den stora stora staden... jag tycker vi åker till "vimmerby" nu på en gång sa han... ( vimmerby är inte staden vimmerby utan det är maria och lasse som i och för sig bor ivimmerby.... men är just nu på semester i västervik)..

Vi har suttit i bilköer,... men vad gör det...vi har ju semester,... det har regnat lite... men vad fan gör det...vi har ju semester:o)

Nä nä vi stod ut 2 dagar i den stora staden och fredagkvällen for vi till västervik.... så härligt... vi mellan landade i Nyköping där jag också har bott...... Jag ville visa sonen vart jag bodde, i vilken skola, vi tittade också på nyköpingshus mm Jag kom på att det är ca 31 år sedan jag gick på de gatorna men det kändes nästan som i går...
Han var så road så efter 1.5 timma där så fick jag ge mig ... vi drog till västervik...

Där är vi just nu på lysingskils camping... vi har promenerat, ätit massor av god mat... flygit helikopter mm
i morgon ska vi till öland....

Det kommer bilder... jag lovar...

Nu får jag inte sitta här längre... sonen ska absolut !!! ha datorn..

huj så länge

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det låter som en hälig semester =)

Postat av: Sara

Lysingsbadet annars, men det låter trevligt. :)

2009-07-06 @ 18:48:56
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/
Postat av: Lasse

Lysingskils camping? Vart har ni tagit vägen??

Trodde ni var på Lysingsbadet ;-)

2009-07-07 @ 09:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback