12 timmar och inte klar

Långa dagar... men roligt också... igår 14 timmar, idag 12 timmar... och nu ska jag sätta mig och renskriva egentligen 3 djurprat men jag orkar inte... tar nog bara 1... det får räcka... tanten vill sova nu.

Anna har kommit hem på snabbvisit från gävle. Robin och hon sover i natt här hos mig så vi har suttit och pratat en kort stund vid köksbordet... så härligt... saknar det jättemkt... vi gjorde det ofta när de bodde hemma... men allt har sin tid.

Åkte och simmade med krutov igen. Ingen bäver idag men ett mkt konstigt larm på andra sidan älven...och ingen kamera hade jag med... helt plötsling började det tjuta som ett alarm och ett orangefärgat tyg  for upp och for fram och tillbaka... Hm... skulle det skrämma bort något? vad?
I och för sig var det vargstaket där men larmet vätte mot älven... skrämma bort bävern?
Krutov som simmade i vattnet brydde sig då absolut ingenting om varken ljudet eller det fladdrande skynket...

Fan vad trött jag är... nä måste ta tag i renskrivningen... GO natt

Kommentarer
Postat av: Carina

Usch....vilka dagar i denna värme du har.

Men du har ju älven....gissa om jag ångrar att jag lät mig luras till Bollnäs i kväll istället för att flyta runt i sjön.

Postat av: Carina

....men vad var det för konstigt ni såg vid älven tro, har man sådana manicker för att skrämma varg?

2009-06-30 @ 23:07:57
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Mija Lindborg

Spännande...

2009-07-05 @ 08:34:40
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback