Bandy på radion

Elsa före  och Elsa efter 

Springer mellan tv där programmet det okända går... springer till datorn för att lyssna på sportradion... bandy matchen mellan byn och sirius... snacka om att jag får kondis;o),... passar på att skriva ngr rader här också...

Jag kom hem 18,30 och matchen började 19,00 , bara å glömma att jag skulle kunna gå... har jobbat hela dagen och hundarna har varit med mig fram till 14 sedan har de suttit i hundgården... så det var bara att stanna hemma och aktivera dom en stund...
Hejja byn... de leder 7-2... tjoho... bara 1 min kvar... snart är det slut...snart snart... å där är det slut... tjoho... nästa match på lördag...

oj så trött jag är... nä jag orkar inge mer...go natt..

Kommentarer
Postat av: Carina T

Ja nu håller vi tummarna för att byn vinner i morgon.

Ha en trevlig helg!



Kramisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback