Gamm hundarna fick lite träning

 SNÖ kvar...GRRR finns en del i skogen kvar...suck
jag och en kompis gjorde en sväng till skogen en tidig morgon... VI ville köra en patrullstig med vind och ljud... vi körde våra gamm hundar fniss..
 Här ligger jag i mitt gömsle och jag har laddat med  jusst det, pannkaka, frolic och en radioapparat,... så jag vet när de startar... då ska jag vara tyst som bara den...men ingen går säker för en hund... här kommer hon  
fniss jag hann inte med, med kameran.. Duktig hund... duktig trixie...

Kommentarer
Postat av: Mia

vilken häftig bild det blev! S

Postat av: soffie

blä för snö,

Hoppas den som är kvar smälter undan snabbt,

Cool bilden blev,

ha en bra kväll

2009-05-05 @ 18:55:35
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback