men titt titt

Titt som vi säger i småland....i stället för titta,..... ja jag vet, jag bor inte där längre,.. bra nog länge sedan men när man blir så där ivrig så kan det liksom slinka ur en... å nu vill jag säga TITT so go


har ni sett... inte var dag man har en ELSA på besök


säger bara Mm :o)

 här är Elsa före  å efter

En annan goding som jag inte får glömma är

Före  å efter

å TITT här vad jag fick idag....hemgjorde kakor för jag hade tydligen varit snäll ;o) så goda de var mums


Kocco har faktiskt fått träna lite idag. Vi gjorde ett uppletande på klubben... OJ OJ vad den gammtanten kunde springa.... fniss men hon är ju så understimulerad så hon hade nog så mycket energi... hon jobbade ganksa så bra faktiskt och hittade föremålen...
Å krutte han bara fick ligga i bilen... han fick vara med när jag skulle fika men det uppskattade han inte... han är ingen fika hund som kocco... hon kan vara med hur mycket som helst när man fikar :o))

go natt med er

Kommentarer
Postat av: Carina

Klart att Fika är gott Kocco....där håller ni nog ihop Raggsockan och du ;)

En Elsa hund skulle sonen gärna ha....men så trångt i sängen det måste bli då ;/

Nu måste jag nog sova så att jag är pigg i morgon nät jag ska åka med svärfar din....jo, jag ska nog även ha ett snack med din Ulf framöver ;)

Postat av: Carina

När jag ser ditt foto på nosen kom jag på en sak som jag vill fråga dig om, brukar nosar vara torra? Låter konstigt men jag kan inte erindra mig att det brukar vara så...... knäppigt det låter då :-)

2009-05-19 @ 19:42:07
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback