Anna och hundar

 NU är anna hemma.. härligt. Anna gillar verkligen Qasper. Underbart å ha henne hemma.

Gårdagen bjöd på en hel del kloklippningar. En Morbror ville bli badad och lätt frisserad...och precis när jag skulle slå igen trimmet så fick jag ett samtal... en hund som trillat ner i en gödselstack... luktade ko blaja ganska så rejält he he he....
Tänkte sluta tidigare och hinnar med hundarna rejält innan tåget med anna kom till Bollnäs...

Morbror Otto, alltså lillebrors morbror... kom på besök

  och efter  ja ialla fall en tass frisserad bara klorna ska klippas...

  Otto och Qasper  
  sicken morbror eller hur...fniss

 och efter  

en 8 månaders havanais kille ville bli klippt, matte ville spara svans och kinder.
 efter  
en äldre hund som lever glada dagar med mycket tid utomhus... innebär en hel del smuts och tovor.... han ville bli ren och frisserad... efter bilden ser lite rolig ut för han skulle precis ruska sig...
 
Det var svårt att få till hans ansikte för det fanns ngr tovor som ställde till frissyren...fniss... jag rakade bort dom och försökte få till det men har bett dom komma tillbaka när det växt ut lite så ska jag göra om ansiktet på honom.


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Världens bästa "dogmakeover"...vet du vem det e ???? De e ju DU !!!! hihihi....

Kram på dig

Margaretha

Postat av: Anna tassar in

Mmmm du är ju bara bäst du..tänk så många frisyrer du kan göra..

2009-11-29 @ 12:09:32
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback