Go morgon :o)

Ny dag och nya hinder att ta sig över...fniss

Kaffet smakar så bra... kanske man börjar bli människa igen *ler*

Dålig sömn... många funderingar på krutov...usch ja... samtidigt vill man inte tänka på det... man vill bara skjuta alla sådana tankar bort bort... gräva huvudet i sanden... det vore något det :o)

I dag väntas djurprat... ska till rengsjö...först... sedan hem igen. Då måste jag kunna skjuta alla tankar åt sidan... för att kunna få in djurets tankar.... jag får jobba hårt idag...

Tack snälla Per-Åke på Bildelar här på Norr... hjälper mig att få igång bilen då den inte startar... och nu får du hjälpa mig att byta blinkers glas på bilen... Jag kan säkert själv.... (kan själv) men jag orkar inte engagera mig just nu... tack...


och som avslut... lite före och efter
Trazan, en go tjej... ville bli frisserad och badad.
 

En långväga gäst, ända från London.... :o) en herre som numer är bosatt i sverige men inte blivit frisserad sedan han flyttade hit för ca 4 månader sedan.
 

Sixten ville bli lite kortare i pälsen han också...  bad och frissering.

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Oj...Sixten är ju vår granne..så han är julfin redan.

Får ta ett snack med sockan här hemma om det inte är dags där också ;)

Hrlig träff vi hade hos Teo i går :)

Postat av: maria,urax,zeke,trixi

va fina hundarna blev,cats!!!

hoppas du får nån reda med krutte snart,vet vad du går igenom,jag har varit med 2ggr på kort tid,så det tar på kraften,sammtidigt vill man göra ALLT,å lite till för dom..

vi hörs..

pussa hundarna från mig

2009-11-20 @ 16:57:30
URL: http://mallenutt.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback