Ha ha ha ha

Jag skrattar ännu ! 
Jag var nog på årets fest i lördags... så himla länge sedan jag skrattade så...fniss..

Från början till slut... en kanon kväll där det bjöds på en mkt finurlig "tipspromenad" i ordlek. Mkt god 3 rätters middag. Gott vin (tack grannen :o)). Underbart roliga bordskamrater...
( där jag fick en super ide om en bok om hundmänniskans liv med de 4 benta...  med svartvita teckningar till texten... tänk vad vi skrattade åt oss själva och våra vovvar...)
Underbara värdar... roliga lekar... och människor som var glada, sjöng och bjöd på sig själv...

Hemma kl 02,30... fick lite dåligt samvete för hundarnas skull annars hade jag nog stannat längre... men första ggn jag lämnar valpen hemma med de svarta så länge ....

Tack än en gång Maria L... för att du såg till att jag kunde gå på festen.

ja käre min tid... fniss fniss ha ha... härligt härligt...

TACK till alla inblandade


Kommentarer
Postat av: Carina

En sån fest man lever länge på med andra ord :-)

Så himla värdefullt med en sån kväll, såna vi vill ha fler av :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback