lite av varje


Veckan har varit ganska så full.. jättekul med så mkt hundar, tävlingslydnad och djurprat av olika slag. jag är så tacksam att jag får hjälpa er på alla dess sätt.

Eddie som är en stoooor goding, han är så himla snäll att hålla på med. och många BLÖTA pussar får jag... jag är sÅÅÅ fin efteråt. Han fick jobba i 4,5 timmar. Mkt bra gjort av en sådan stor hund. Han stod upp hela tiden. Trots att jag sa att han fick sitta och vila. Matte berättade att han sov ovaggad efter han varit hos mig. Han var så trött och nöjd.

 

tyvärr glömde jag förebild på denna lilla goding, men han ville blir valpklippt.

 

 Selma ville också bli badad och fin. så otroligt snäll katt.

   
Vet inte hur många hundar jag glömt att fota före eller efter bild... suck jag förstår inte... ber om ursäkt..

Veckan har inte varit allt för lätt med krutov i tankar... var ju i strömsholm i tisdags... vi blev inte ett dugg klokare.
Vi var ju där på rehab träning men tyvärr så kan jag inte sammanfatta detta ... skulle ta så mkt plats att berätta allt som sas, hände mm....
Kan säga att ytterligare tårar fälldes.... detta måste vända snart ? för hans skulle...

idag var en mäktig dag i Järvzoo... återkommer med det....
Hoppas jag hinner i morgon.... läsa era bloggar och lägga in lite bilder och film från vargarna.
Men min dator är ju segare än segast så bara att ha gjort detta inlägg har tagit 30 minuter... suck nä det är stressande för mig.


Kommentarer
Postat av: Carina

Massa godingar hos dig varje dag...slår lite exrta för den stoora :)

Järvzzo vildcenter...dit skulle även Eddies matte vet jag, intressant förstår jag.

Varnade henne att det var något snyggt där..var det så !? ;)

Postat av: Anna ..tassar in

Men så många..jag fattar inte hur du hinner med allt...

2009-11-07 @ 22:45:42
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: ejmis

Tänk om du kunde prata med vår katt som varit borta hemifrån i så många veckor...jag undrar så vart han kan ha varit.

2009-11-09 @ 14:17:17
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: ejmis

Du har mail ;)

Kram!

2009-11-09 @ 15:59:44
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback