Se det snöar, det var väl roligt hurra

Jo faktiskt så snöar det ute och det känns inte hurra men helt ok...  sitter med fm kaffet och njuter... det har väl varit lite små kaos en stund... tänk vad hundarna har härjat... oj oj men kul hade dom, INTE jag...
Hoppas inte grannarna hört...hihi

NU infann sig lugnet... då kan man sätta sig en stund... njuta av kaffet...
Det är mkt märkligt det där med lugnet... Ofta när jag sitter vid datorn så lägger sig hundarna... MEN skulle jag förflytta mig till tv... DÅ är de i full gång... vad är skillnaden?

Ska snart väcka sonen... han har match idag... han spelar ju bandy i div 3 årgång 94-93-92.... och fakstisk i ngr lag är de också 91 or med... Han själv är ju 94. Så ni kan tänka er spannet av hormonstinna musklade ungtuppar på isen... i alla storlekar och vikter...hm det är stor skillnad...

Ja ja  vi ska inte focusera på det vi inte kan påverka eller hur... vi ska tänka positivt... och focusera på det vi kan påverka i stället.
Det är seriepremiär idag... med det nya laget så det är säkert lite spännande.

Min lille Qasper har kommit in i en växtperiod... uppfödaren/ägaren vill gärna ha lite bilder på honom för att lägga ut på deras hemsida och nu när jag letat lite så visst är det skillnad
 första dagarna detta var i går.. 
Visst är det lite skillnad.

Från det ena till det andra... fredagkvällen tillbringades först på kusinvitamin Eriks kalas... han fyllde 14 i förrgår men hade kalas igår. Så god tårta ... mums..chokladtårta....
Sedan fick jag och sonen skynda ner på ön då det var träning... ... ÖN hela veckan lång...

Men detta har jag glömt... kusin Kalle blev dålig i skolan en dag... läraren fick inte tag på hans mamma eller pappa så moster fick rycka in och hämta honom...
Han blev så tacksam att jag fick så fin blomma... 
Så gulligt så... Men hade inte behövts... HUR många ggr har inte mina barns moster fått rycka in och hjälpa till ?!... :o)) Tack


Kommentarer
Postat av: Carina

Visst har lilleman växt och blivit mer stor....gillar de vågiga öronen ;)

Skönt med släkt nära sådana gånger....söt kille som ger moster blomma.

Postat av: Mia

Ett bevis på uppskattning, blomman...så härligt! L

2009-11-14 @ 11:49:09
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback