tisdag kväll, så här i ett nafs

Oj vad fort det går....

i söndags hade vi avslutning på tävlingslydnadskursen jag hade... så otroligt duktiga ekipage... ska bli så spännande att se dom på tävlingsbanan framöver...
Att träna hund eller hjälpa andra är bland det roligaste som finns... att försöka finna lösningar till just dom... att se glädjen eller att hitta glädjen i ett moment... wow... jag blir pirrig bara jag tänker på det... sjuk i huve? ja absolut men det roligt är de... :o)

Och min hjärna hänger inte med om dagarna, helt klart... är det så.. jag missar att fota men några bilder har jag lyckats få...

en go kille som ville få bort lite tovor och få lite frissering och ett härligt rengörande bad
 

 en till goding som ville bli trimmad

och här....
glömde jag fota förebild...tyvärr för hon blev så fin.Hon ville bli tovutredd och få ett rengörande bad...



Dagarna har också innehållit djurprat och healing.

Idag har jag fart och flängt mellan hemma, trimmet och ÖN... sonen hade bandy hela dagen lång.

Ett uttagningsläger till ett uttagningsläger till Elit läger... hängde ni me... MEN tyvärr är han jätteförkyld och varit i 1 vecka och varit tvungen att tagit det lite lugn med träningarna... så hans ork var ju minimal...
Egentligen skulle han väl inte ha varit med... MEN han är ju som jag...tävlingsmänniska och ingen kunde stoppa mig heller i den åldern... och inte nu heller för den delen...

Men nu helt plötsligt får jag ont i halsen... hade jag inte nyss...hm ... ngn av hundarna kom och la sig här...måste fått in någon av dom... nä detta måste jag kolla... måste prata lite med dom...

huj


Kommentarer
Postat av: Carina

Åh nej, mota Olle i grinden (läs förkylning),

ta nå´t starkt som bränner bort bacilurerna!

Postat av: Anna ..tassar in

Oj..näää inte bli sjuk nu..



Men du sådana söta små kunder du har..jag svimmar ..:)

2009-10-27 @ 21:22:00
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback