underbar dag

Vilken tur att jag bytte däck igår...  det vräkte ner snö mellan Gävle och uppsala i dag på morgonen.

Tack och lov blev det uppehåll medans jag tränade hund... Var och tränade för Niina Svartberg... så bra...
Ni kan inte tro hur otroligt lycklig man blir av att träna hund... det är livet.

Jag har bara haft Qasper dryga veckan och vi har hunnit med en hel del grejer som jag testat... fick bra respons av Niina... jättekul... tusen tack för idag.

På vägen hem slank jag in till Anna i Gävle... hon fick ta en lite låång lunch på grund av mig... tack chefen !  Så  jag fick en anna kram och en lunchstund med henne... det lever man sååå länge på ska ni veta... härligt

väl hemkommen blev svartingarna så glada att deras mamma äntligen kommit hem... så då fick jag ägna mig åt dom en bra stund...

NU,...Nu väntar en bandymatch... sonen ska spela en träningsmatch med P17 mot Rättvik...
Vilken bra dag eller hur !

Hundträning, Anna,  sonen och bandy... alla ingredienser.... härligt..


  

 

Pryo elev i trimmet förra veckan... hon fick hjälpa till att bada, tovutreda och föna...

kul med lite sällskap av 2 benta ;o)


Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Mmmm vilken tur att du är en fena med fälgkors och domkraft..hundar och elever..himmel vad du kan mycket...bandymamma med är du ju..kram på dig du duktiga..

Postat av: soffie

hua snö usch det känns för tidigt,

fina bilder ,

ha en gonatt

2009-10-14 @ 22:38:17
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback