ännu en vecka har gått

Den här goa killen ville få ett rengörande bad och lite kortare i pälsen. Han har legat inne på Faludjursjukhus och ville bli fin igen. "Jacket" i frambenen är efter droppet han fick.
 å efter

En annan goding är Selma... hon ska på utställning och vi önskar lycka till :o)
Ett rengörande bad och noggran borstning. Absolut inga tovor eller krull i pälsen, den måste vara så rak som möjligt även under magen. Tyvärr ingen före bild.

En otrolig katt som accepterar både turbo blåsen och fönen. Hon är mycket hanterad.
Här är hon nog lite trött efter 2 timmars jobb.

Lite lugnt i trimmet... en hel del små jobb som kloklippning, tassfrissering, tävlingslydnad mm
Lugnet före stormen ;o)

Nästa vecka kommer mitt 1 års erbjudande....
Tänk att jag har drivit min firma i 1 år redan.... så himla fort det gått.

Härmed vill jag TACKA ALLA inblandade. Det har varit ett underbart härligt år, yrkesmässigt.

För första gången på många många herrans år är det så bra att gå till jobbet :o)
Tack alla 2 benta och 4 benta kunder.

Hoppas ni kommer att gilla mitt erbjudande !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback