Dagen idag,...

Är inte vilken dag som helst.... det är dagen då min son föddes....
Han föddes 24 sep kl 00,43.... MEN eftersom det var sommartid även då.... så kan jag inte låtabli att tänka att om det hade varit vanlig tid... DÅ hade han varit född 23 sep kl 23,43...

Alltså ett HELT DYGN TIDIGARE ;o) *ler*

Hur som helst så säger han att han är hellre våg än en jungfru... så det var väl bra då att det var sommartid... ;o)

Jätte grattis min son på din 15 års dag.... !!!!!!

Många kramar om dig idag...hemskt att inte kunna göra det in live,... men i morgon ! Då blir det kalas ... Han har bestämt att vi ska ha taccoskalas... och den som fyller i vår familj får alltid välja vilket fika det blir... denna gång fikar vi med taccos alltså ;o))

Anna kommer hem också och det känns underbart att få samla familjen....



Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anna dansar in..

Grattis till honom..du Tacos är verkligen något dom gillar kidsen..så kul och trevligt att samla alla då..



Jepp mina boys kommer hem imorgon..då blir det liv o rörelse igen..även om jag själv måste åka en sväng nerråt kusten så skyndar jag mig hem igen så jag får njuta lite av dem..



Ha det gott o hälsa sonen..bandyspelaren..:)

Postat av: Ulla

Grattis till stooora sonen. Att fylla 15 är stort. Även i vår familj får den som fyller år bestämma vad vi ska äta just den dagen.

2009-09-24 @ 17:08:37
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Mia

tacos....gud så gott. Tror alla gillar det L Ha det fint!!!! Jag åker neråt i morron, jippie!!!

2009-09-24 @ 17:32:10
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: soffie

GRATTIS till din 15åring,

Hihi älskar Seinfeilds så galet;O)

kram

2009-09-24 @ 20:58:04
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Christina

Hoppas han blir nöjd med sin 15 års dag, grattis till honom. Nu fick jag mig ett gott skratt av bilden alltså. Ha det gott, kram

2009-09-25 @ 22:02:21
URL: http://mammastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback