glömde lite grejer

Maria lämnade inte bara ett tomrum... hon glömde lite också... hon glömde ta med sig alla baciller hon tagit med sig...;o))  fniss
Har fått en rejäl förkylning...  i dag är en lite lugnare dag i trimmet... kan vara skönt för mig... fick sovmorgon, sov ända till 7,45 ...härligt...

Tänkte koka lite kaffe och ta med mig till skogen. Eftersom jag inte får gå några promenader så kan jag i allafall åka till skogs och ta det lugnt, njuta av naturen och njuta av en eller flera koppar kaffe...

För ngr dagar sedan stannade jag till och tittade upp på himlen... den var så härligt blå och fin... jag står på exakt samma ställe, vänder mig åt vänster och då ser himlen ut på ett annat sätt...




helt otroligt... men tack o lov segrade den blå himlen !

Kommentarer
Postat av: Carina

Usch, krya på dig!

Tror absolut att jag äör ett ämne för after dark, skulle nog göra mig riktigt bra där :-)



Igår sökte jag praktik på 2 djuraffärer utan gott resultat, usch detta blir svårt känner jag,

tror åldern talar mot mig :-(

Postat av: maria

Förlåt!! Hur kunde jag glömma att ta med mej bacillerna hem? :) :)

2009-09-23 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback