2 till

Hann med en promenad nu på morgonen... så skönt det är att gå ordentligt på morgonen. Hundarna så nöjda efteråt. Jag med så klart.

Det är allt en hel del snö kvar men jag blev så förvånad nu när jag gick över åkern att oj vad det tagit på snön sedan i går morse... mkt förvånad.
Förra året vid samma tid, jag spårar hemma på gården med krutov. Ingen snö kvar på åkern. Så det är stor skillnad. Finns inte en bar fläck på åkern just nu.
  

2 nya lammungar nu på morgonen så nu är vi uppe i 12 st... en tacka kvar men jag tror att hon är tom... men vem vet... hon kanske luras ;o)


Kommentarer
Postat av: Mia

Vi har också mer snö i år, men det skiljer inte så mycket för oss...från i fjol...men jag är LESS!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback