Tisdag

I almanackan stod det resa till GÄvle för ett besök till fotspeciallist med sonens fötter. Blev inställt. Jag hade ju därför inga kunder inbokade idag. = ledig dag idag.

Jag har en ledig dag. <3

Vad hittar man på då? Har ingen direkt ork till något. Kanske man bara kan vila? Nä det är inte kul alls.

Äsch , ngt kan jag nog få ork till. Ska pimpla i mig lite kaffe nu. Så kanske det säger tjoho :D

Går dagen bjöd på 2 st lagottogodingar som ville bli kort kort ... men inga foton... sorry.

Men bjuder på lite andra bilder från i helgen.
Skogen bjuder på många gobitar. Men inte bara bildsköna blommor/växter och ätbara svampar och bär utan även på något man har "glömt" i naturen.





Men vad tittar ni på då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback