Fredag idag

I går var det torsdag, fullt i trimmet med olika jobb... förutom dessa godingar var det djurprat och tävlinglydnad.

 å efter  sicken sötnos det blev.
En drever kille ville bli badad och fin till en utställning. Fick ingen bra förebild och efterbild... bjuder på efterbilden.


I dag blir det halvdag i trimmet. En antifällbehandling av schäfer och en kloklippning. Sedan bär vi iväg till Gävle.

Det ska bli så himla kul att åka dit till anna och robin. Ska ju titta på när Robin spelar hockey i kväll också så det blir ju en kanon kväll. Kocco ska vara hos hennes favorit, Maria och hennes hundar. Hon blir så bortskämd där så ni kan inte tro.... jag får nog inte med henne hem antar jag...fniss Lillebror som är en stor kille nu för tiden fniss... han ska till hans ägare och uppfödare Anita... det ska blir nog jättekul för honom.

Så jag och barnen kan koppla av totalt... inga hundar med och hundarna har det super ! Jag behöver inte skänka dom en tanke. Nu låter det som vi ska vara borta läänge men vi kommer hem i morgon eftermiddag... så jag får snart sniffa på dom igen.
Hinner jag så lägger jag in dagens hund innan jag åker men vi får se... nu väntar kaffe....

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Carina

Oppala, därifrån är min pappa :-)

Frågade var Anna bodde för vi har ett stundenthus mitt emot oss här på söder, tydligen väldigt eftertraktat vad jag kan förstå!

Ha en go helg, själva åker vi till Dalarna idag på em!

Postat av: maria

heeeej

kocco har hamnat i himmeln nu hos mig,hon går inte till grinden å kollar om du kommer snart,å inte väntar hon inne heller,hon har inte suttit vid dörren en enda gång å väntat,hon tycker det är skit kul,igår när jag kom hem med henne hit,då busade hon direkt med urax,inte zeke få va me.......hmmmm

idag på morgonen så har hon,urax lekt skit mycket,inne för det är -25 nu,igen,,,,fyyyyy,å vi som skulle ta promenaden,men få vänta på e.middagen,kocco ska me till bollnäs idag,ska fota hundarna,hos en duktig fotograf idag,så kanske kocco blir med på ett hörn åxå då...

i natt blev det 3 hundar,2per,i sängen,men det har gått skit bra,kocco har legat i mina knä väck,zeke på kudden ,urax vid mina fötter.hmmm.måste nog ha en större säng snart,hahahahhahah

ses sen i kväll då...

2010-02-13 @ 08:15:44
URL: http://mallenutt.zoomin.se
Postat av: soffie

hahaha guuu va rolig!

Å va fina vovvarna blev,

gokväll

2010-02-14 @ 22:26:13
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback