Längtar

På fredag kommer Anna... å vad jag längtar. Ska bli så kul att få hem henne. Ingen Nelly med men henne får jag träffa nästa helg. Då vi åker dit sonen och jag....

Det har heller inte blivit så mkt hundträning... vi mest bara är... tror det är bra för Qasper att bara vara också. vi lufsar promenader och mest bara är ... så skönt. Men det har ju varit så kallt också så då är det inte så lätt att träna eller motionera.

Har inget mer på hjärtat idag.. inte just nu... jo visst skulle jag kunna sitta här och svammla... RAPPAKALJA  men Näää inte nu fniss...

ha en bra onsdag... jo jo nu kom jag på... det är bandy i kväll pä ÖN... heja byn :o)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Här blir det också mest promenader, nu har vi så mycket snö att det bara går att gå där det är plogat. Phila tycker att det är TRÅKIGT!! Jag tycker om snön, men nu tycker faktiskt jag att det räcker!

Ha det gott!

Kram Kerstin

Postat av: Margaretha

Mmmm...fredag...Jag längtar också....

Ha det bäst så länge

Kram på dig

Margaretha

2010-02-03 @ 17:21:49
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: maria

tjaaaaaaa....

vilken vinter ena dagen kallt,sen blåst snö nästa dag...idag har det varit skönt ute,mina hundar har fått 2promenader i dag,sen boll kastning i kväll,så dom sover nu,så skönt,ska sätta mig i soffan å kolla på burken nu...

tror det är okänd i kväll....

ses i morgon,jag hör av mig om det i morgon...

kram från oss...

2010-02-03 @ 18:29:18
URL: http://mallenutt.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback