Vart är solen

Men idag behaglig att vara ute... bara -1,2 ...skulle önska att solen kom fram... känner att jag skulle verkligen behöva SOLEN....

Tåget igår höll sin tid och vi kom precis anna gick av tåget... en gormé middag på MAX och sedan ICA för att köpa chips och ostkrokar... Bänkade oss i soffan för att titta på Lets Dance så var den kvällen fullbordad ...
Sonen tycker det är ett fjantprogram så han gick fram och tillbaka mellan datorn och chips skålen.... Förstår inte varför killar inte gillar Lets Dance... tycker det är skit bra...
Men jag är lite sur ännu att Agneta åkte ut förra veckan... helt obegripligt.

Sov nog ganska så bra för en gång skull... vakna kanske bara 4-5 ggr i natt...  skallen bankade lite, kroppen ömmar och är mkt stel, armarna domnar men annars känns allt skönt.
Det är så skönt att slippa ställa klockan... att få  vakna själv, utan att ha en tid att passa... det måste höra till åldern... Jag har aldrig i hela mitt liv kännt så förr... Det är mkt som kommer med åldern på gott och ont...

Att gå ut med hundarna och plumsa över åkern innan man kommer till skogen där ngn förhoppningsvis gått före och tramapat upp en lite stig... Det var inga problem för länge sedan... hade nog kunnat sprungit upp och ner för åkern trots snööver låret, men NU... nu jäklar tar det emot... redan när jag sitter här inne och gruvar mig...suck...

Nu luktar det kaffe och jag tar nog en liten stärketår först... innan promenaden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback