Award

Denna fina award fick jag av SARA med bloggen
http://donotlietomeanymore.se/

Tusen tack, Sara!

Här är 7 intressanta ? fakta om mig:

1. Jag njuter av att äta frukost.
2. Jag är blond både på insidan och utsidan.
3. Jag kan kommunicera med andevärlden och djur.
4. Jag behöver mycket yttrestimulans

5. Jag älskar solen.
6. Jag har spikat upp gardiner en gång i tiden till min mors förtvilan... "men katarina vad har du gjort?"
7. Jag äger ingen bil :( men lånar morfars :)

Det är fritt fram för alla ni som känner er manad att själv kopiera awarden...

Kopiera awarden på din blogg
Länka till personen som tilldelat dig awarden
Berätta sju intressanta fakta om dig själv
Välj sju bloggare du vill tilldela denna awarden till
Länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i deras blogg
som talar om att de blivit tilldelade awarden

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback