Inget speciellt

3 hundar har jag haft idag... men fotat bara en...suck... vet inte hur jag lyckades glömma det... men så blev det.
Kommer bild senare... hinner inte nu...var bara lite pratsjuk :o)

Dagen har bjudit på sol ... härligt värre men tyvärr kallt igen... så det blev en kort promenad i dag på fm... måste ut senare igen för de är nog inte så nöjda med den kortisen... si så där 25 minuter tror jag de var.

Jag är hungrig, kanske därför jag känner mig svammlig och jag pratar osamanhängande fniss fniss.. fast å andra sidan... det gör ju jag jämt... pratar osamanhängande... he he

Hm för mig att det är ngt jag ska berätta men se de kommer jag heller inte ihåg... det kommer kanske..

i kväll blir det i allafall svettigt. Det blir till att bänkidrotta igen... ska nog titta på när sonen tränar... jag tycker det är så kul... å har jag inget annat för mig så gör jag så gärna det...  visst kanske jag skulle behöva dammsuga mm men det kan jag göra en annan dag... det går ingen nöd på dammtussarna ... de verkar trivas så bra för de förökar sig i en väldans fart.

Nä fasiken nu börjar jag med maten...

 jag tänker inte laga detta igen men ett inlägg blir alltid lite roligare med en bild så jag bjuder på en fiskrätt. Torsk, äggsås och lite grönsaker. Gott med potatis tycker jag...  Om ni funderar över skalet på potatisen... JO jag äter alltid potatis med skal på... jag gillar det. Det hela började en gång för lääänge sedan,.. jag var för lat för att skala och på den vägen är det...fniss.. latmasken jag.

huj

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag håller helt och hållet med dig om det där med potatisen! Jag är också för lat för att skala dom och det är gott med skalet på! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback