Lillebror 8 mån

och inget rykande färskt kort på honom har jag inte.

I går kväll var vi i tältet och tränade... märks att han är i en stökålder... I början var han lite väl utåtriktad och sprang faktiskt iväg i från mig 2 ggr... fniss... han kom så där när jag ropade på honom...

Sedan var det en liten liten bebis som började grina och DET var jättekonstigt... då sa man BUFF.... men vi löste det också...

Efter en liten stund så var han sitt vanliga jag och gjorde det han skulle med stor iver... och brydde sig inte om att tältet var fullt med 2 benta och 4 benta.

Titta så liten han är... här med kruttebus....


Idag är dagen D... för sonen... bandygymnasieuttagning !

Nu måste jag rusa... jobb väntar

Kommentarer
Postat av: Maria o Aston

haha, känner igen det där med att tappa fokus. Aston är likadan när det blir mycket störning. Han liksom bara inte kan låta bli att sticka iväg till kompisarna...men som tur är kommer han glatt när jag ropar. Han e bra go´! Ikväll såg jag på Ceasar Milan och en aggressiv hund skällde på TVn - Aston rusade upp och fick för sig att den eländiga, oförskämda hunden stod på vår altan...knäppa hund. Lite lugnande och efter en låååång stund kunde han släppa det. Spök och stök - absolut!

2010-01-25 @ 22:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback