Lite av varje och fortfarande så kallt och blåsigt.

En go liten Pino ville bli frisserad.
 å efter


Matchen igår var spännande och våra killar gjorde en jättebra insats. Tyvärr fick vi ett mål bortdömt och det kanske var i sin ordning..osäker... sedan hjälpte vi andra laget Ljusdal att göra mål...2 självmål suck...  i paus stod det 0-1... och det blev en förlust med 2-7... DE fick alltså en del enkla mål på oss...fniss... '
SÅ kan det gå... MEN med tanke på att våra killar är mellan 2-3 år YNGRE än deras spelare så borde de vara så mkt bättre...
MEN våra killar är duktiga...

Jag och sonen deppade inte för det..HAN gjorde en kanon insats igen och ett snyggt mål gjorde han också.
Vi käkade planka och tittade på när Byn vann sin match... på tv ... hemma i soffan...  skönt i värmen...

Det var mkt kallt igår igen... Men vackert ute... Jag skyndade ut och fotade ... tyvärr blev inte bilderna så bra men oj oj så vackra träd.




-23 i morse och BLÅST... om det kunde sluta blåsa.. för det är så vackert ute.. man vill bara UT till solen men det går inte... undrar egentligen HUR kallt det är när det blåser så här... fy
Mina hundar börjar tycka livet är trist... lillebror har en hel del spring i sina ben... jag försöker aktivera dom inne med lite olika övningar... men springet finns ju kvar... trots all understimulans så sköter de sig hyfsat bra tycker jag... man få stå ut med lite saker tycker jag ... inte lätt för dom heller att ha så mkt energi som de inte kan göra av med..

I dag ska jag till plantis och försöka träna lite... det är kallt MEN man slipper blåsten i allfall...

huj


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Så gudomligt vackert det är i kylan !!!! Men jag tycker lite synd om vovvarna som inte kan rasa av sig.....

Kram på dig

Margaretha

Postat av: Plogflickan

Vilka vackra träd, men nu får kulan ge sig snart.

Är det i växhusena du tränar på plantskolan eller?

2010-01-09 @ 16:59:20
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Carina

Så snäll ska man inte vara så man skänker motståndarna mål...stackraran det måste svida det.

Pilo har jag hälsat på någon gång..snygg du blev kisen ;)

Är det björkarna vid bron nära Ön du fotat ?

Jag var där också i går för att föreviga dem, men från andra sidan :))

2010-01-10 @ 15:47:21
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: soffie

men va fin ,

å guu va vackra bilder på vintern!

goo kväll

2010-01-10 @ 18:45:57
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback