spöken, å så rädd jag blev

Sonen hos mig på heltid nu för tiden, plus att jag var tvungen att köpa ny tv... en stor en... Detta innebär att OM jag får en stund över... så har jag ingen tv att titta på...fniss... han gillar den nya tv så den har han lagt beslag på...hm jättekul....

Jag förstår inte så trött jag är, jag sover ngt bättre än vanligt så det har inte med det att göra.......

Efter en kopp te och ngr kvällsmackor så vill jag bara sova... Sedan ny tv kom så får jag inte min tv i sovrummet att fungera... måste ha blivit ngt fel med inkopplingen av den nya som gjorde att inställningarna i sovrummet försvann eller vad fan den tog vägen... suck... NGN som kan med tv apparater och dess jäkla boxrar???  NU hade det nämligen varit läge för tv kväll i sängen känner jag.  Alltså normalt kan jag koppla tv mm men i min kåk är det special värre med kablar hit och dit i olika rum till olika lägenheter i huset...

Jag som kan "prata" med andevärlden (trot om ni vill) blev riktigt rädd i dag...fniss Var nämnligen hos en vän som inte var hemma.... för att hjälpa till med lite saker. Jag hade mina 2 hundar med... satt och fixade med papper mm så hörde jag konstiga ljud en trappa ner i huset... Hundarna tittade på varandra och drog i gång och morrade och skällde...

Lagom när hundarna lugnat sig så drog "ljuden" i gång igen... samma karusell igen... morr skall  ... minns inte hur många gånger detta hände men jag blev skit rädd.... Ljuden bestod av skrammel, knarr, ljud som lät som ngn tappade ngt i golvet... typ sånt...

Kändes så jäkla kusligt... jag sa högt flera gånger att jag är där och hjälper till... snart klar, snart klar.
Skyndade mig som bara den... gjorde det sista hemma i stället... huvvaligen... vilken  ståpäls jag fick  fniss fniss
sicket "medium " jag är... ha ha ha

På fredag och lördag har sonen uttagning till bandygymnasiet... Hoppas verkligen att det går bra så han kommer in på det han verkligen vill göra...

nä jag tror jag lägger mig nu... så trött jag är






Kommentarer
Postat av: soffie

hua va läskigt ,undrar vad det va?

jag är med jättetrött nu vill ha sol igen den har varit borta en vecka nu ,

gonatt

Postat av: Mia

Håller tummarna för sonen! hoppas... L

Härligt när det spökar...så länge inte jag behöver vara med =))

2010-01-20 @ 22:12:22
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag skulle bli tokig om inte min sängtv funkade, har ju den på hela långa natten tokigt nog.

Kan inte sova när det blir tyst, stänger S av den vaknar jag, trist men alldeles sant!

2010-01-21 @ 06:36:56
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Lasse

Det fixar jag! Om det nu inte varit 50 mil emellan.

Synd....

2010-01-21 @ 12:39:10
Postat av: maria

tjaaaaaaaaaaaaa

tack för i kväll....

urax skötte sig skapligt när vi va du,jag i tältet,så kul...

zeke är mer vild änn tam,fniss...

usch va läskligt!!!!

jag har ingen signal på min parabol i kväll,så det får bli datan innan jag ska sova,jag som hade räknat med tv när jag kom hem,då hade jag kunnat va kvar längre ju i kväll...typiskt!!!

hade så bra

maria med mallodörerna

2010-01-21 @ 20:41:24
URL: http://mallenutt.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback