trött

oj klockan är så mkt redan.
Idag har jag haft hundbad och problemlösning. Har ngr bilder men orkar inte fixa det nu.

Har hunnit med 2 promenader. Varit och fikat hos nöjdan så gott så gott och mkt hundprat. tack tack :o)) Kocco fick följa med dit då hon gillar marias hundar jättemkt...  Kocco blev mkt nöjd med att få busa med två stiliga herrar och FIKA dessutom.

Lillebror fick vara hemma och tränas i att vara ensam... och nu på kvällsidan fick han en ensampromenad med mig och en kompis... utan kocco... så här har vi promenerat och tränat hundar mm

Sonen hade huset fullt med kompisar så då passade jag på att gå... de ville väl inte ha mig hemma antar jag... he he

Oj så trött jag är... känner att jag svammlar mer än vanligt... rappakalja varning med andra ord... Å det är Kallare IGEN !!! bara -15 i och för sig men det var ju så behagligt med bara ngr minus....

go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback