Rolig historia

Vet DU varför Edsbyborna bor i lägenhet ???

JO, de klarar inte av Villa :D

Å ni som är bandy intresserad fattar detta på en gång eller hur !?

Måste visa hundbilder igen... det här är Qnut, Qaspers bror
 och bröderna "Dalton" som grannen säger... jag säger bröderna Bus...
Qasper till vänster och Qnut till höger

Trots flera dagars solgassande och temp plus grader har vi så här mkt snö kvar på taket... igår kl 12,30

 MEN igår kl 17,30 hade det hänt något
 Det börjar rasa av... ser ni vägen till vänster... har börjat tina fram fast mark.. haleluja.

 å efter  

Har varit en del tassfrisseringar, tävlingslydnad och djurprat... Roliga dagar


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh jag dååånar!!!! klarar inte av Villa!!! Så bra den var!!! Lånar den till Facebook... =))

Postat av: nettan

Vet du varför Bollnäsborna ställer skorna ute på trappan....... dom har ingen hall.. ;o)

2010-03-10 @ 22:54:17
Postat av: jag själv

Men nettan ;o) den hade jag tänkt skriva in nu... fniss fniss... visst är den bra !

2010-03-10 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback