Pilgrimsleden

Främmande av Maria och Matilda från vimmerby. Underbara dagar då vi har umgåts med stort U. Vi har fikat, hälsat på anna och robin, vi har letat cachar mm. Helt enkelt underbart .Tusen tack underbara ni.

Här fikar vi på café Rost.


Morgonen/fm ägnades åt Pilgrimsleden. En jättehärlig fm trots mkt regn. En ANINGENS för sakta tempo för min smak men mkt trevligt ändå.

   

Tyvärr blev jag getingstucken i benet så det svällde upp och kändes bra nog varje steg jag tog.. .MEN det värsta av allt, Kocco blev stucken i tassen så henne fick jag bära ett bra tag då hon inte kunde gå. Fick lite styrketräning och uthållighetsträning där ett tag.

Lite svullen eller? :) skavde mot stövelskaftet... så skönt så :)


Nu är det lördagem ohc jag ska snart njuta av ett glas rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback