Njae var ordet.

Njae är väl mitt sammanfattningsord från igår.
Den tillbringades i x antal timmar i en buss som tog oss till hundmässan i Stockholm.
Det enda som var roligt var ju mitt sällskap Maria Nöjd som stod för en del underhållning ( men det är en annan historia ;)) fniss )
Nä nu ljuger jag, LYDNADEN var ju också roligt att titta på MEN det var sånt jäkla oväsen runt omkring så jag hade så svårt att sortera. Nästa gång om det nu blir det så är öronproppar ett måste.

Jag satt och drömde om att själv en dag tävla där,... häftigt. Hur som helst... när kl var 11,30 hade jag och Maria lessnat och ville hem... Bussen skulle gå när finalerna var slut ca kl 18.

Alldeles för mycket krimskrams för min smak och alldeles för mycket oväsen. Stackars de 4 benta vad de får stå ut med. Jag skulle aldrig någonsin ställa mina hundar där.

En Lååång resa hem efter en lååång dag. Upp kl 04,00 och i säng 22. Trodde jag skulle få sovmorgon i dag men glöm det sa mina hundar..... tja sova, de får man göra en annan gång  :)

Här är Niina och Skoj


Lite go bilder på Kocco och Qasper




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Håller med dig, det blev en låååång dag. Jag var hemma 23.00. Krutov ville nog skicka en hälsning till dig. Många kramar, Gunilla

2011-12-12 @ 07:26:41
Postat av: Carina

Låter som en jobbig dag men ändå så skulle det var kul att få uppleva någon gång....men tacka vet jag Alftas Forspark där hundarna har lite ner spice ;)

Postat av: Carina

Låter som en jobbig dag men ändå så skulle det var kul att få uppleva någon gång....men tacka vet jag Alftas Forspark där hundarna har lite ner spice ;)

2011-12-12 @ 20:10:49
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback